Træningsaftener

DM, marts/april 2024 - vi blev DANMARKSMESTRE

Traditionen tro deltog både børne, junior og voksenskytter til årets DM i Vingsted.

Laura, Frida, David og Noah blev danmarksmestre i børne-holdkonkurrencen på luftriffel i et meget tæt opløb.

Steffen, Rasmus og Jeppe sluttede alle i top-10 i FRI klassen, og havde dermed en flot DM debut.

Se resultatlister børn og junior hos DGI

Se resultatlister voksne hos DGI

Rønde Stævnet, februar 2024

Vi nyder at skyde i Rønde, hvor vi jo bl.a. skyder liggende hele sommersæsonen. Vi deltog i årets Rønde Stævne med en mindre flok skytter - og fik flere flotte resultater med hjem.

Midtdjurs Nytårsstævne, Januar 2024

Traditionen tro afholdt vi selv nytårsstævne, 18-21 januar '24. Det blev til 4 gode dage, med mere end 60 tilmeldte skytter. Tak til vores egne skytter, som bakkede flot op - 1/3 af de tilmeldte skytter var vores egne (og vi løb med 1/3 af top-3 placeringerne).

Hinnerup Åben Riffel, December 2023

Vi havde en flot medajlehøst ved Hinnerup Åben Riffel 2-3. december 2023. Tak for et godt arrangement.

Skole DM i skydning, November 2023

18 november afholdt vi landsdelsfinalen for Østjylland, i Skole DM i skydning. 10 klasser dystede om de 3 finalepladser, og stillingen var tæt i toppen. Tillykke til Samsø Skole, Samsø Frieskolen og Toubro skolen, som skal repræsentere Østjylland i finalen.

Grenå pokalerne, oktober 2023

Vi havde en række stævne-debutanter med til Grenå Pokalerne, og alle gjorde det fantastisk flot.

Se resultatlister hos DGI.

Knæk Cancer stævne, oktober 2023

Vi gentog succeen fra 2022 og afholdt stævne til fordel for Knæk Cancer. Rigtigt mange mødte op, stemningen var god, og vi samlede Ialt 3.295 kr sammen til Knæk Cancer.

DM 50 meter, oktober 2023

Foreningen havde 3 ungdomsskytter og 5 voksenskytter med til DM udendørs, 50 meter. Det blev til en flot bronze medalje på 50 meter, og alle havde en god dag i Vingsted.

Se resultatliste, ungdom hos DGI

Se resultatliste, voksen hos DGI

LDM Randers 2023

Landsdelsmesterskaberne i Randers. Flotte præstationer og placeringer i alle klasser, både børn og voksne.

Se resultatlisterne hos DGI

Samsø Ø-stævne 2023

Midtdjurs Skytteforening havde en flot medaljehøst ved Samsø Ø-stævne 2023, hvor 159 skytter fra hele landet dystede den sidste weekend i april. Tillykke til Daniel, Noah, Alberte, Laura, Jørn, Jens Roland, Kenny og Allan.

Se resultatlisterne hos DGI, samt flere billleder på Samsø Skytteforenings Facebookside

DM Vingsted 2023

Danmarks mesterskaberne i Vingsted med vores børneskytter. De fik skudt nogle rigtigt flotte resultater, men desværre ikke nok til at komme i finalerne.

Se resultatlister samt flere fotos hos DGI.